Sklep internetowy działający pod adresem www.liveego.pl prowadzony jest przez:

LIVE EGO JAKUB KWIEK

Ul. Osiedle 40, 33-100 Tarnów

NIP 873-30-82-400REGON 385109260

nr konta bankowego: 33 1050 1562 1000 0092 7377 3227

Powyższy adres jest siedzibą główną firmy i stanowi adres korespondencyjny.

I. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż całodobowo, 7 dni w tygodniu. Zarówno zamówienia jak i konsultacje realizowane są w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00-16.00.

2. Ceny wszystkich produktów są cenami brutto, wyrażonymi w polskich złotych, zawierają podatek VAT.  

3. Zakupu można dokonać poprzez opcje "dodaj do koszyka" uprzednio dokonując rejestracji lub skorzystać z opcji "kupuj bez rejestracji".

4. Alternatywnie zamówienia można również składać telefonicznie pod numerem 517890365 lub na e-mail liveegoshop@gmail.com . Wówczas konieczne jest podanie:

- dokładnej nazwy i koloru kupowanego produktu,

- danych osobowych,

- adresu do wysyłki,

- numeru kontaktowego

- adresu e-mail.

5. Zamówienia, które nie mogą być zrealizowane z powodu podania niejasnych lub niekompletnych informacji, zostają anulowane po 7 dniach od nieskutecznej próby kontaktu z klientem.

6. Oferowane na sprzedaż produkty pokazane na stronie  www.liveego.pl i mogą nieznacznie odbiegać kolorem od rzeczywistego wyglądu, co jest spowodowane różnymi ustawieniami wyświetlania monitora oraz urządzeń mobilnych.

7. Informacje o ewentualnych brakach w magazynie lub opóźnieniach w realizacji zamówienia są przekazywane niezwłocznie drogą e-mailową lub telefoniczną.

8. Umowa kupna-sprzedaży jest zawierana w języku polskim a jej część stanowi niniejszy Regulamin.  

9. Sprzedawca jest zwolniony z wystawiania paragonu i z obowiązku ewidencjonowania obrotu na kasie fiskalnej, jeśli zapłaty za wykonaną czynność dokonano w całości za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (odpowiednio na rachunek bankowy podatnika lub na rachunek podatnika w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, której jest członkiem), a z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności dotyczyła. Sprzedawca ma obowiązek wystawienia faktury na życzenie klienta.

II. PŁATNOŚCI

1. Za zamówiony towar można zapłacić na jeden z poniżej wymienionych sposobów:

- kurierowi przy odbiorze przesyłki

- przelewem zwykłym na dane wskazane we wstępie regulaminu

- poprzez PRZELEWY24

 

III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA

 

1. Termin realizacji wysyłki jest podany na podstronie każdego produktu, wyrażony jest w dniach roboczych. W przypadku braku towaru w naszym magazynie lub przekroczenia podanego na podstronie produktu czasu realizacji wysyłki, Klient może zrezygnować ze złożonego zamówienia.

2. Towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, na terenie Polski oraz po zatwierdzeniu przez Klienta indywidualnie oszacowanego kosztu wysyłki zagranicznej również do wybranych krajów Europy. Każda przesyłka jest ubezpieczona.

3. Przesyłki nadawane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 18.00.

4. Przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy firm kurierskich.

5. Koszt zapakowania i wysyłki towarów zakupionych na łączną kwotę przewyższającą 250 złotych ponosi sprzedawca. W przypadku towarów, których wartość jest mniejsza niż 250 złotych koszt pakowania i wysyłki wynosi 17,90 złotych, 21 lub 24 złotych przy wyborze opcji przesyłki pobraniowej.

6. Przesyłki dostarczane są w 95% przypadków na drugi dzień roboczy od nadania przesyłki. W przypadku przesyłek zagranicznych czas ten może się wydłużyć o kilka dni. W okresach przedświątecznych i wyjątkowych przypadkach losowych czas doręczenia również może się nieznacznie wydłużyć.

7. Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić czy zawartość paczki nie została uszkodzona oraz czy jest ona zgodna ze złożonym zamówieniem. W przypadku stwierdzenia, że zawartość paczki została uszkodzona w transporcie należy spisać protokół szkody w obecności kuriera oraz powiadomić sprzedawcę drogą e-mailową załączając protokół szkody.

9. W przypadku stwierdzenia niekompletności produktu, należy zgłosić ten fakt wysyłając e-mail na adres liveegoshop@gmail.com w terminie do 7 dni od momentu otrzymania towaru.

 

IV. ZWROT TOWARU

1. Zgodnie z obowiązującym prawem, w terminie do 14 dni od otrzymania kupionego towaru Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i zwrócić towar. Zwracany towar musi być kompletny, w stanie niezmienionym, nie nosić śladów użytkowania, posiadać metki.

2. W celu dokonania zwrotu towaru lub jego wymiany należy wysłać na adres e-mail liveegoshop@gmail.com pismo odstąpienia od umowy oraz dostarczyć zakupiony produkt wraz z dowodem zakupu i wydrukowanym pismem odstąpienia od umowy do siedziby naszej firmy. W przypadku zwrotu produktu, do którego były dołączone inne gratisowe produkty, należy je również zwrócić razem z produktem. Przesyłka zwracanego towaru, nadawana na adres naszej siedziby głównej, wymagająca dokonania zapłaty przed jej odbiorem – nie zostanie odebrana.

3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.

4. Sprzedawca po otrzymaniu towaru zwraca Kupującemu należność na dane wskazane we wiadomości e-mail, w ustawowym czasie. Zwracana należność zawiera koszt towaru oraz najtańszą możliwą przesyłkę oferowaną przez sklep LIVE EGO.

V. GWARANCJA

1. Wszystkie oferowane w sklepie internetowym produkty są nowe oraz pochodzą z legalnych źródeł, posiadają certyfikaty umożliwiające wprowadzenie ich do obrotu.

2. Wszystkie oferowane w sklepie internetowym produkty są objęte gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Długość gwarancji producenta, importera jest zgodna z zapisem w dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej. Gwarancja ta, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów zawartych w ustawie o sprzedaży konsumenckiej i prawach konsumenta.

3. Gwarancja nie obejmuje baterii, które zawierają niektóre towary.

VI. REKLAMACJE

1. Zgłoszenia reklamacyjne są przyjmowane w oparciu o  obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, w tym o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z p. Zmianami).

2. Ustosunkowanie się do reklamacji i poinformowanie konsumenta o sposobie jej rozpatrzenia następuje w ciągu 14 dni kalendarzowych od czasu otrzymania reklamacji.

3. Niezależnie od gwarancji, za zgodność towaru z umowa, przez okres 2 lat odpowiada sprzedawca, na zasadach wynikających z ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002r. Nr 141 poz.1176 z późn. zm.).

4. W przypadku stwierdzenia wady towaru należy niezwłocznie zgłosić reklamację wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na adres e-mail liveegoshop@gmail.com

5. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać:

- dane kupującego,

- skan dowodu zakupu z widoczną datą zakupu towaru,

- nazwę produktu,

- opis usterki ( oraz zdjęcie jeśli uszkodzenie jest widoczne ),

- żądanie konsumenta

- dane kontaktowe.

6. Niekompletność powyższych danych może skutkować późniejszą rejestracją zgłoszenia reklamacyjnego.

7. Po otrzymaniu, kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego obsługa sklepu internetowego, w sposób e-mailowy lub telefoniczny kontaktuje się z Kupującym w celu uzgodnienia dalszego postępowania.

8. W przypadku reklamacji towaru odsyłanego do autoryzowanego serwisu producenta Kupujący nie ponosi kosztów wysyłki. W przypadku reklamacji wysyłanych na adres naszej siedziby głównej koszt przesyłki ponosi Klient a w przypadku uznania reklamacji za zasadną, koszt ten zostaje zwrócony Klientowi.

9. Kupujący, w okresie odpowiedzialności sprzedawcy nie ponosi kosztów uzasadnionych napraw towaru.

10. W przypadku wymiany, naprawy, kwestionowania zgodności towaru z umową Sprzedawca zastrzega sobie możliwość korzystania z opinii specjalistów, rzeczoznawców, autoryzowanych serwisów producenta.

VII. ROZWIĄZANIE SPORÓW ZAKUPOWYCH 

Z chęcią rozwiążemy wszystkie problemy i niejasności wynikające z zakupów na naszym sklepie internetowym. Jeżeli jednak nie uda nam się dojść do rozwiązania problemu z towarami lub usługami zakupionymi online, możesz skorzystać z tej platformy, złożyć skargę i przesłać ją do rozpatrzenia przez niezależny organ rozstrzygania sporów.

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Informacje o ochronie danych osobowych znajdują się na tej stronie: 

https://liveego.pl/content/2-dane-osobowe

IX. POLITYKA PRYWATNOŚCI

1.        Pliki Cookies to małe, nie stanowiące żadnego zagrożenia, nie rozpowszechniające wirusów i innych złośliwych oprogramowań pliki, które są zamieszczane na komputerze użytkownika za pośrednictwem przeglądarki. Zazwyczaj są to pliki umożliwiające identyfikację użytkownika w celu dostosowania zawartości przeglądanych stron do preferencji użytkownika.

2.        Każda przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików Cookies.

3.        Nasz sklep internetowy wykorzystuje pliki Cookies w celach statystycznych oraz do obsługi sprzedaży.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.        Część opisów produktów oraz zdjęć zamieszczonych w naszym sklepie internetowym stanowi wartość intelektualną chronioną na podstawie art. 34 ustawy o prawach autorskich.

2.        W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy kodeksu Prawa Cywilnego.